Intrebari frecvente

1. Ce este evscloud.ro

Evscloud este o aplicație cu acces web și mobile, care prin intermediul unui cont individual, oferă acces utilizatorului la cărți și resurse suplimentare pentru studiu. 

2. Cum creez un cont pe EVS Cloud?
În secțiunea Contul meu se regăsește opțiunea ”Creeaza cont”. Aici va trebui să completezi datele tale personale și să setezi o parola de autentificare. În continuare, va trebui să primești un email cu un link de confirmare. Sunt sanșe ca acest email să ajungă în spam, motiv pentru care te rugăm să verifici și această secțiune pentru a finaliza activarea contului tău. Asta este tot!

3. Sunt mai multe variante de conturi? (reformulare?: Câte tipuri de conturi / abonamente sunt?)

Da, aplicația oferă trei nivele de acces denumite generic abonamente: FREE, BASIC și COMPLETE. 

FREE - oferă acces gratuit la un număr limitat de titluri de carte; 

BASIC - este un cont intermediar care include toate titlurile disponibile la abonamentul FREE + alte titluri selectate;

COMPLETE - acest tip de abonament oferă acces la toate titlurile disponibile în aplicație precum și la toate instrumentele de interacțiune cu textul

4. Pot să primesc banii inapoi?

Da, ai posibilitatea de a solicita anularea unei plăți în termen de 30 de zile calendaristice incepând din ziua în care plata a fost efectuată.

5. Cum pot face rost de factură?

Factura se poate solicita prin e-mail sau prin apel telefonic la 0740101034.

6. Pot să modific tipul abonamentului pe care îl am acum?

Da, poți face upgrade. Pentru modificarea abonamentului va trebuii să intrați în contul dumneavoastra, din meniu accesați scțiunea Abonamente , apoi veți avea opțiunea de a selecta "UPGRADE" în dreptul abonamentului dorit.

Pentru "DOWNGRADE", tot ce trebuie să faci este să aștepti, iar o dată cu expirarea abonamentului plătit, acesta va deveni automan cont gratuit.

7. Cum pot crea notițe?

Notițele au rolul de a te ajuta să păstrezi anumite paragrafe care ți-au plăcut sau îți vor fi de folos mai târziu. Pentru a crea o notiță trebuie să selectezi paragraful dorit, moment în care se va activa o bară verticală de unde poți selecta opțiunea ”Notițe”. În continuare, vei avea posibilitatea de a mai adăuga o notiță proprie, după care salvezi. Notitele se vor memora în secțiunea Contul meu.

8. Cum pot pune un semn de carte?

Un semn de carte te ajută să reiei lectura de unde ai rămas. Pentru a crea un semn de carte trebuie să selectezi paragraful dorit, moment în care se va activa o bară verticală de unde poți selecta opțiunea ”Semn de carte”, după care salvezi. Semnele de carte se vor memora în secțiunea Contul meu.

9. Pot folosi/copia textul din platforma Evs Cloud?

Da. Ai posibilitatea de a copia un anumit număr de paragrafe, în funcție de tipul de abonament deținut. Pentru a copia un paragraf trebuie să selectezi paragraful dorit, moment în care se va activa o bară verticală de unde poți selecta opțiunea ”Copiere text”, după care salvezi. Textele copiate se vor memora în secțiunea Contul meu.

10. Ce se întâmplă cu toate Notițele, Evidențierile și Semnele mele de carte atunci când renunț la abonamentul plătit?

Toate Notițele, Evidențierile și Semnele de carte sunt disponibile pentru toate tipurile de abonamente.

11. Pot crea un cont și prin apel telefonic?

Nu.

12. Ce metode de plată sunt disponibile?

Online cu cardul sau transfer bancar.

13. Suport tehnic aveți?

Da, oferim suport tehnic și vei primi un răspun la solicitările tale în 24 de ore de Luni până Vineri.

".(6761*9167)."